2008-12-11

:: På Dagen 2 år Sedan ::

Letade igenom mina gamla bildmappar
för att se vad jag hade för mig denna
tiden på året, tidigare år.
Denna bild är tagen den 11:e
december 2006.

Trist att det inte
var någon bild på mitt julpynt eller
liknande, får leta vidare på min andra
dator, eftersom den här crashade
tidigare i år och många bilder försvann :(


Och 2 år senare på dagen bakas det
chokladbollar inför julen. Dock fick jag fika
främmande 2 gånger idag (trevligt) så det blir
nog till att baka fler innan julen är över.
Inte vidare tidskrävande dock, så
det gör absolut ingenting!


2 comments:

  1. Tack så mycket för fikat det var riktigt gott, som alltid! :) och mycket underhållande program på tv också, onsdagar är de bästa! :D

    ReplyDelete
  2. Det var det verkligen! :)
    Du är så välkommen det vet du!
    Ja herregud, bästa hittills ;)

    ReplyDelete

I love comments even more than hugs ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...