Skip to main content

:: Min Första Digitala ::

Det var faktiskt min sambo som fick
mig att vilja digiscrappa ikväll. Jag vet
inte varför jag aldrig tänkt tanken förut,
men det är ju så självklart att jag ska
scrappa digitalt, jag älskar ju att leka
i
photoshop! :)

Det här är då alltså min första
digitala layout. Det är min son på julafton
med en av sina nya leksaker :)
Eftersom hans lilla outfit för dagen var
grå och även resten av bilden, förutom
den lilla färgklicken på leksaken
ville jag även hålla resten av layouten
färglös och låta fokus ligga på min son
och hans leksak.

Klicka för större version.


Comments

  1. Den är superfin!! Skulle aldrig tro att det var ditt första försök!!!!

    ReplyDelete
  2. Jättesnygg Layout!! Jag tycker det är otroligt fint att göra så som du gjort och låta fokus ligga på leksaken, jätteläckert!

    ReplyDelete
  3. Så fin den är, ser inte ut som det är första försöket.

    ReplyDelete
  4. Supersnyggt, den ser ut som du inte gjort annat. Kanon fin men det är ju det mesta du gör =)

    Mvh MariaT

    ReplyDelete
  5. Massa fina alster du gör.Tack för titten, jag åter kommer snart igen ;)
    /Nancy

    ReplyDelete
  6. Vilken goding!! Snygg LO. Har själv aldrig provat digiscrappa - ger oanade möjligheter.
    //Y

    ReplyDelete
  7. Helt underbar!!! =D
    Vill passa på att tacka dig för alla underbara grejer du delar med dig av ♥

    Kramis!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥