Skip to main content

:: Baby ♥ Color ::

Så var det dags att köpa en helt
ny garderob åt lillen! Han har
sakta men säkert växt ut sina
små kläder så nu fick jag en
anledning att gå ut och shoppa loss!
Han fick hela 3 nya byxor,
3 bodys och 4 par sockar.
Alla i helt underbara färger!

Jag skulle gärna vilja ha lite fler
mönstrade kläder i glada färger
men det verkar komma mer och
mer nu i vår.
Visst är det underbar
att starka färger är på väg tillbaka,
det behöver vi svenskar.
Speciellt nu under de tråkiga vinter
månade rna, i väntan på solen!

Comments

  1. Oh plutt, vad söta kläder. Nostigt... hahaha,
    låter som om jag är lastgammal, fast det är jag inte bara mina baran, hahahaha!

    ReplyDelete
  2. Underbara fäger, precis mina favoriter... De växer ju så otroligt fort de små. För fort!
    Vilken storlek har din lille nu? Min Dario har storlek 74, men vi har så smått börjat nalla på 80-kläderna. Han blir 9 månader i nästa vecka...
    Kram på er!

    ReplyDelete
  3. Hej igen!
    Ja, visst är det en underbar tid. Dario kryper och klättrar i full fart hemma, mest spännande är allt som man egentligen inte får röra som fjärrkontroller, böcker, telefoner (allt flyttas högre och högre upp). Han har börjat vilja förflytta sig stående, men gåvagnen går lite för snabbt så han springer runt med en leksakskorg.
    I helgen ska jag på scrapkryssning och lämna honom och pappa alldeles ensamma hemma för allra första gången, vi får se hur det går (det blir nog väst för mig, men jag har troligtvis så roligt att jag inte hinner tänka).
    Kram kram och ha det gott!

    ReplyDelete
  4. Jaa!! Mer glad färger åt svenska folket =) Vi behöver allt som går att få tag i ;)
    Supersöta kläder ju! Nu blev man sugen på en till... hihi!
    Kram ♥

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥