Skip to main content

:: Mer Goodies på väg! ::

Jag vet inte om det är
någon som tassar omkring här inne?
Eller om jag bara bloggar för mina närmsta
vänner och min sambo som inte bryr sig
det minsta om mallar och biljetter hit
och dit :)

Men om någon fortfarande läser
bloggen vill jag bara berätta att
jag har en massa roliga idéer som jag
vill dela med mig av så fort
jag får tid över :)

För tillfället är det fullt upp med
familjemedlemmar som är hemma på
besök, och vi försöker umgås så massor
som möjligt, trots sjukdommar, men
hjärnan går ju ständigt på högvarv ändå ;)

Tack ni som skickat krya på er hälsningar,
det betyder massor och nu mår vi alla
mycket bättre tack och lov!! :)

Comments

  1. Självklart tassas det förbi i väntan på mer mallar :-) Har heller inte hunnit med mycket skapande det sista. Är det inte fullt upp med skolan (och nu praktik) så är det en sjuk liten son (som precis börjat förskolan)som är krasslig. Ser fram emot dina skapelser!De inspirerar otroligt mycket!
    Kram kram!

    ReplyDelete
  2. Jag tassar här ofta(dålig på att kommentera bara:-O... Vill gärna se mer härliga tips från dig!

    ReplyDelete
  3. Hejsan!

    Jag är rätt "ny" som bloggbesökare hos dig, men sedan ett par veckor ligger du på mina mest besökta bloggar samt min blogglista så jag har allt koll på när du uppdaterat =O) Tassar in lite då & då ändå. Superfin & inspirerande blogg!

    //Veronica

    ReplyDelete
  4. Här tassas det ofta - jag har din blogg i min reader, så jag läser alla uppdateringar, men är också dålig på att kommentera!! *skäms lite*

    ReplyDelete
  5. Jag tassar omkring i stort sett varje dag, ibland fler gånger på en och samma...tycker om din blogg. Samlar på mig det du delar med dig av...men erkänner att jag ännu inte använt så mkt...men gjort om en del till egna varianter.

    Sofie

    ReplyDelete
  6. De är alltid lika spännande att titta in här. Jag kommer att lägga till dig på min sida då jag gillar dina saker och vill inte missa något. Hoppas de e okej ;)
    KrAm

    ReplyDelete
  7. jag läser....är dock nu läsare men uppskattar dina "mallar" :D

    ReplyDelete
  8. Jag tassar åxå! Och är såå tacksam för alla tips å idéer. Tror jag skrivit ngn gång å länkat när jag använt ngn biljett från dig.. Krya på er! :-)

    ReplyDelete
  9. Jag kikar in på din blogg varje dag och bara suktar och längtar på alla dina härliga tips och ideer
    tack för atta du finns
    kram lolla

    ReplyDelete
  10. Det er ikke mer enn ca 3 uker siden jeg oppdaget denne blogen, men jeg kommer til å titte innom videre fremover - garantert.

    ReplyDelete
  11. jag är här å smyger var och var annan dag!
    Ser fram emot nya roliga ideer!

    /Kela

    ReplyDelete
  12. Jodå visst tassas det förbi både en och tvågånger om dagen.. Men är något dålig på att kommentera. Men det låter härligt att du har lite nya goddies på väg.. Alltid lika kul med nya tips och idéer..

    Mvh Anna

    ReplyDelete
  13. Jag tittar dagligen in hit för att läsa allt du skriver. Men är tyvärr som många andra dålig på att kommentera.

    Kram!

    ReplyDelete
  14. Både tassar och klampar! ;) Jag läser och gillar allt!

    ReplyDelete
  15. Vinkar :)

    jag har precis hittat hit till dig.

    Skoj med mallar osv. Önskar jag hade egna skojiga ideér att dela med mig av :)

    Tusen tack för mallar...

    kram Gurkiss

    ReplyDelete
  16. Här tassas det också flitigt må du tro. Alla mallar är sparade och utskrivna och fjärilarna har jag använt flera gånger...så fortsätt blogga!!!!

    Linda

    ReplyDelete
  17. Jag tassar visst också i din blogg! Men är ganska ny efter att ha fått rek. till din blogg så tassade jag mig hit.. Åååå Love your blogg!
    Så jag hoppas att det är okej för dig att jag gjorde en länk till din blogg i min blogg.
    Mvh mae

    ReplyDelete
  18. Har nyss hittat hit och tittar in när det är något nytt i bloggen. Gillar sakerna jag hittar här :)

    ReplyDelete
  19. Hej!
    Jag e en ganska ny besökare men jag tittar ofta in och tycker det du gör e jättefina saker och väl användbara biljetter och annat smått och gott!
    Ha det gott!

    ReplyDelete
  20. Åhhh jodåå jag tassar allt omkring och kikar, ska ta del av dina fina grejjer och och använda dem. Jag har precis hittat hit till dina finfina saker och tycker du är otroligt generös som delar med dej!!

    Marja

    ReplyDelete
  21. Busted ... jag är ganska ny anhängare till din blogg så jag brukar tassar omkring en hel del. Nu är det bara att bekänna mitt smygande och säga HEJ och TACK för en inspirerande blogg.

    ReplyDelete
  22. Varje gång datorn är på så är jag här. Tack för all inspiration!
    Nettan

    ReplyDelete
  23. jag tassar in här regelbunden, sen jag fick tips av en kompis om din blogg, har bara varit tomt på bläck i skrivaren och inte hunnit skriva ut nåt... men har sparat några saker redan.
    Tack för en jätte givande blogg!!!
    johanna

    ReplyDelete
  24. Jeg titter innom i ny og ne....
    og låner maler osv.....
    du lager mye flott

    ReplyDelete
  25. Jag kollar din blogg regelbundet och är mycket tacksam för att du dela med dig av dina skapelser. De är så underbara.

    ReplyDelete
  26. Är ny på din blogg. Men åh så glad jag blev när jag hittade hit. Har sedan jag hittat hit varit inne mååånga gånger och även visat kompisar din blogg.
    Du gör sååå mycket fint. Tack :-).

    ReplyDelete
  27. Haha, trodde du att det bara är gubben som tittar in? ja, ibland kännsd det så. Men inte då! Vi är trogna dig och din blogg!
    Jag är lite glad att det inte väller ut goodies, då jag ligger "efter" med allt du redan bjuggat på!Jaja, tids nog kommer det något på bloggen. Ha det gott! Kram

    ReplyDelete
  28. Här är en som tassar runt friskt, men som har varit väldigt dålig på att lämna kommentarer... sorry... skärpning utlovas!
    Älskar dina scrapgoodies! Har laddat ner dina biljetter, men eftersom min skrivare har lagt av har jag tyvärr inte kunnat använda dem än.
    Kram Christine

    ReplyDelete
  29. Klart jag tassar här =)
    Är här jätteofta och kollar på dina underbara saker =)

    Mvh MariaT

    ReplyDelete
  30. Jag är ofta inne och tassar här, men är nog lite dålig på att skriva en kommentar. Jag ska bli bättre jag lovar!
    Ha en härlig söndagseftermiddag!
    kram Lene
    PS: Blomman är himla söt, du är så duktigt på såna grejer!

    ReplyDelete
  31. Jag är ofta här och kollar in dina fina skapelser.
    Dina mallar inspirerar , och jag ska bli bättre på att maila bilder till dig.
    Keep up the good work!

    ReplyDelete
  32. Tassar tyst på tå och beundrar din kreativitet. Tack för alla mallar och tips i olika former.

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥