Skip to main content

:: Glädjespridare ::

Tack snälla söta Pernilla, du förgyllde
min dag med denna fina award som
betyder så otroligt mycket för mig!


Jag vill samtidigt passa på att tacka
dig för alla underbara kommentarer
du lämnat i min blogg, som gör mig
så glad varje gång, jag uppskattar det
mer än du tror!

Eftersom jag har glädjen att dela med
mig av denna award till 5 andra bloggare
så vill jag göra det till personer som
gör mig glad på min bloggrunda.
Inte bara för att de är kreativa och
inspirerar men även för att de ofta
lämnar söta kommentarer som ger
mig inspiration och mening att fortsätta
blogga trots en väldigt hektisk vardag.

Så denna award skickas vidare till:

Sannas Mamma
Carpe Diem
Mr Barracuda
Sten Sax och Påse
Altheas Mix

Tack snälla söta ni för att ni är så bra!

Comments

  1. Tack snälla!!! Jag blir jätteglad för dessa fina ord som betyder jättemycket för mig. Ska med stolthet lägga bilden på min blogg och skicka den vidare :-)
    Massor med kramar till dig!

    ReplyDelete
  2. Du e la för go =)
    Tack så jättemycket, avarden förgyller min tillvaro som är en aning tuff just nu.
    Det finns allt id ljus i mörkret =)

    Kram MariaT

    ReplyDelete
  3. Grattis till awarden! Du är sjlvklar till denna award...
    Lite avis att du jinner med så mycket, men vilken idéspruta du är!!!
    Ha en fortsatt skön vecka.

    ReplyDelete
  4. Jag tittar bara in för att tala om att du har något att hämta i min blogg. Kram Lena

    ReplyDelete
  5. TAck! Va snällt sagt! kul att du hittade till mig.

    ReplyDelete
  6. Du ahr något att hämta i min blogg..igen:)

    ReplyDelete
  7. Men gulledej! Om du visste hur väl jag behövde den awarden och omtanken just idag...
    Kram

    ReplyDelete
  8. Hej.
    Tack för din fina kommentar! Det värmer.
    Mysig blogg du har!
    Ha det jätte bra.

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥