Skip to main content

:: Hybrid - Mini tab album ::

Det är inte ofta jag delar med mig av det
jag scrappar. Främst av anledningen att
jag inte scrappar mycket på sista tiden,
jag har mest jobbar på mallar till olika
dekorationer och liknande.

Sen när jag väl scrappar är det mest
mini album som är så otroligt kul att
skapa, men jag gör mest saker som jag
ger bort.

Sedan har jag haft lite svårt att
hitta min egen stil. Sakerna jag vill ha
kostar så otroligt mycket och det slutar
med att jag köper saker som är billiga
istället för fina, och så sitter jag där helt
oinspirerad och försöker skapa.
Men sedan jag fick upp ögonen för
hybridscrap öppnades en helt
ny värld
av möjligheter.


Här kommer mitt första
lilla hybrid scrappade mini album
med favoritbilder av sonen.
Jag skapade mallen i photoshop och
skrev ut. Sedan digiscrappade jag mini små
bilder och skrev ut på fotopapper.

Allt detta kombinerat med sassafras lass
papper blev detta mini album.

Jag delar med mig av mallen till albumet
om någon skulle vara sugen på den.

:: Ladda hem mallen här ::


Ladda hem mallen till mitt mini tab album och
testa göra ditt eget, med eller utan hybridscrap! :)

:: Ladda hem mallen här ::

Comments

  1. Det blev superfint! Är så otroligt stolt över dig, älskar färgerna och de små filurerna!

    XOXO

    ReplyDelete
  2. Åh, vad fin det är. Kan själv inte diggit scrappa så jag nöjer mig med att titta på ditt som ögongodis istället =)

    Mvh MariaT

    ReplyDelete
  3. Väldigt läckert! Kul idé. Och tack för att du delar med dig av alla fina mallar och idéer!

    ReplyDelete
  4. Såååå snyggt *nickar*

    ha de gött.
    kram gurkiss

    ReplyDelete
  5. Åhh vilket fint!!! =)
    Underbara foton på guldklimpen också ♥
    Jag blir ju aldrig klar med mina.. =( Men du fick jag inspiration!! Tack =)
    Kramis!

    ReplyDelete
  6. Jättefint album! Jag håller med dig hybridscrap och digiscrap är ett bra komplement till "vanligt scrap".

    ReplyDelete
  7. Tack så hemskt mycket! :) Har suttit och kollat i din blogg och du gör ju superfina grejer! Mycket inspirerande blogg! :)

    ReplyDelete
  8. Vilket superfint album!! Sonen är jättegullig han med!!!! Tack för allt du delar med dig!!
    kram
    Pernilla

    ReplyDelete
  9. Håller med! Jättefin album och såååååå söt liten unge (det är dom fast dom snart fyller 20 oxå!) Brickan blev också så himla gullig! Nu längtar jag efter barnbarn så jag kan få ha saftkalas... Trevlig helg! Kram

    ReplyDelete
  10. Thank you for the freebie!

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥