Skip to main content

:: Tjejer Kan! ::

Idag bestämde sig min älskade Dell
för att gå på semester. Arga felmeddelanden
var allt som dök upp när jag försökte starta
den! Jag såg hårdisk crash och några fina
tusenlappar + förlorade foton och annat
framför mig.

Dock bestämde jag mig för att sparka igång
sambons dator och googla felmeddelandet.
Hör och häpna, jag lyckades hitta en tråd
på ett amerikanskt forum där just detta
diskuterades och där fanns en möjlig lösning.
Den inkluderade lite moddande i datorn,
lite snabb kurs i vars moderkortet sitter
och vad ett 3 pin jumper block är,
men jag lyckades! *Stolt*

Slutsatsen av det hela - I'm back, även om
ingen hann märka att jag var borta,
google är helt fantastiskt, och tjejer kan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Igår satt jag och lekte lite i photoshop och
denna layout skapades. Åh vad det är kul
med digiscrap, och det bästa, det blir ingen röra!

Nu ska jag iväg på scrapträff, himla skoj!

Comments

  1. Vad duktig du är som kan med datorer!! You go girl, you rock!!! Jättesnygg digitalscrap!!
    kramisar
    Pernilla

    ReplyDelete
  2. Blir verkligen imponerad av dina datorkunskaper. Va skönt att det ordnade sig.
    Har själv blivit av med foto på min då 2-åriga dotter från det att hon var lite över 2 år ända fram till hon var 2,5 år :-( Som tur var har vi ju släkt och vänner som fotat en massa.

    Ha det bra

    ReplyDelete
  3. *impad*
    Jag hade nog stängt ner och inväntat mannen i huset ;)

    Kram!!

    ReplyDelete
  4. Vad duktig du är!! nu vet jag vem jag ska ringa om nåt händer :)
    och vilken härlig bild, vilka minnen ;)

    ReplyDelete
  5. Vad härligt att du fixade datorn själv!! Krasch vill man ju slippa -Helt klart!! Superfin LO! Jag hittade hit via länk på Scrappiz, och wow vad mycket fint du skapar!! Helt otroligt, jag blev inspirerad av en hel massa saker, både vanligt & digitalt, mminialbum, mallar och blommor! (synd att man är på jobbet nu bara ;-) Kommer garanterat lägga din blogg på min favvolista!
    Kram från Maria

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥