Skip to main content

:: Julstöket Pågår För Fullt ::

Har varit så fruktansvärt dålig
på att skicka iväg julkort iår.
Visst jag har knåpat i timme
efter timme men sen när det
väl kommer till att skicka iväg
korten får jag totalt hjärnsläpp.
Korten är skrivna och klara men
jag missade postens deadline!
*Suck*

Så ni som inte fått julkort av
mig i år, sorry! Än en gång får
jag ta och skylla på sömnbrist etc.. ;)

Akutgjorde ett julkort till min far
i photoshop och skickade iväg det
på posten.se där de sedan trycker
upp kortet och skickar det. Det skulle
tydligen komma fram idag så jag
hoppas han får det. :)

Mitt julkort till min far och er alla :)

Comments

  1. Underbart julkort. Lillkillen är fantastiskt söt, bilden med honom på pappas axlar är ju helt klockrent, så underbart.
    Förlåt att jag inte svarat på din kommentar tidigare, men du som har en liten i samma ålder vet ju hur det är. Dagarna går på snabbspolning. Men jag fotograferar i alla fall med en digital systemkamera.
    God jul på er
    önskar
    Therese & liten Dario.

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥