Skip to main content

:: Bubblor ::

Jag skapade dessa små bubblor främst
för kortskapande. Jag tänker mig enkla
stilrena kort med budskapet i pratbubblan,
eller varför inte glada roliga kort med massa
små dekos, i stil med Sassafras lass?
De skulle självklart även vara
läckra på en layout!
Hoppas du hittar användning för dem!

Klicka på bilden för att öppna större
version, välj spara som. Skriv sedan
ut i önskad storlek, att förminska går bra,
på tjockare vitt papper för mer
hållbara pratbubblor.


Comments

  1. Gud vad du är duktig och finurlig med allting jag gillar verkligen att kika in på din blog varje dag.
    I vilket program gör du alla grejjorna ?
    Hur börjar man om man vill digi scrappa?
    kram lolla

    ReplyDelete
  2. Mycket fint du gjort! Tack för att du delar med dig :o) och tack för din kommentar hos mig. Kram

    ReplyDelete
  3. Hejsan!
    Vilka fina saker du gör. Tack, tack för att vi andra får ta del av dina alster! Kan du möjligtvis göra något påskigt som man kan ha till sina kort.
    Mvh Camilla

    ReplyDelete
  4. Oj, vad duktig du är! jag är imponerad & suger åt mig av all inspiration jag får av dig & din kreativitet. Är relativt ny på detta område men har en del LO:s i min blogg. Titta gärna & kommentera vad som är bra/dåligt.

    Tack för en superfin sida, nu ska jag kika vidare )=O)

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥