Skip to main content

:: Skapa din egen fotobok ::


Har du börjat leka med digiscrap men har det
ständiga problemet hur du ska få in layouterna
i fotoalbum? Ett snyggt och professionellt
alternativ är att skapa en fotobok.
Fujidirekt som är min favorit bland
internet framkallare, som jag nämnt ett
ex antal gånger förut, erbjuder ett gratis
program
som du laddar hem och använder
för att skapa just din drömbok.

Du kan använda bilder som du redan
förberett i exempelvis photoshop, eller
varför inte använda fujidirekts program
för att lägga på snygga effekter och text?

När du är klar går boken iväg till tryckeri
och ett par dagar senare har du din egen
skapade bok i handen.

Jag har planer på att skapa min egen kokbok
och samla alla mina recept och bilder jag
tagit på dessa. Detta skulle även bli en
riktigt kul och uppskattad present
eller julklapp (det närmar sig!)
För mer information klicka dig vidare
till FujiDirekts hemsida och kolla in
alla olika alternativ de har att erbjuda!
♥XoXo♥

Comments

  1. One day I hope to do a photo book. THis one looks great :)

    ReplyDelete
  2. Har funderat på att göra en flera gånger men tar mig aldrig tiden. Men ditt tips om kokbok är ju kanonbra! Måste testa. Tack så mycket för tipset :-)
    KRam kram!

    ReplyDelete
  3. En av fröknarna på dagis gick i pension nyligen. Då gjorde jag en fotobok från alla barn och föräldrar. Jag var på dagis en eftermiddag och tog kort på barnen och sen köpte jag mallar från AliEdwards och framkallade via extrafilm. Boken blev jättefin och fröken var alldeles tårögd när hon fick boken.
    /Petra

    ReplyDelete
  4. Haha alltid :) var till och med tvungen att åka hem en sväng idag för att byta till klänning, var ju hur varmt som helst ute! jag måste tro att hösten redan är här som jag klär mig ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

I love comments even more than hugs ♥

Popular posts from this blog

Freebie - Matching Tickets

I shared these a few days ago at my Swedish blog , and I thought maybe you could find use for them as well? ♥ Download Tickets Here ♥

FORM OF HAPPINESS

We are totally crushing on our new fried egg dress by Form of Happiness , a brand new swedish brand that produces fun organic kids clothes made for play!  

Freebie - Printable Labels

I found a gorgeous vintage label over at the fab blog Graphics Fairy and I couldn't help but to play around a bit with it in photoshop. The result are these colorful printable labels to use for all your crafting projects. They're free for personal use. Please be sure to say hi before you leave and please link back to this blog if you use the labels on a project published online ♥ Thanks a bunch! ♥ Download Labels Here ♥